S’està acabant un bonic any escolar ple de moments transformadors i bells. Durant tot el curs, a l’aula de 6é de primària, hem fet tertúlies dialògiques (TD) amb diferents articles per a millorar la vida de tot l’alumnat i el seu futur en la pròxima etapa, l’institut.

Compartim com a recurs els temes tractats i els articles que hem llegit i debatut amb l’alumnat de sisé:

La importància de l’amistat:

L’abús sexual infantil (ASI):

Diversitat:

L’amor i la pau:

Noves masculinitats alternatives:

Diferents dones referents:

El dia de la dona i la xiqueta en la ciència: 

El curs ha sigut molt productiu, l’evolució de cada un i cada una d’elles ha sigut exemplar, i hem pogut detectar comportaments incorrectes gràcies a haver treballat tant en estes sessions de TD.

Ara es van a l’institut, però dins de cada persona hi ha un munt de diàlegs que els protegiran i cuidaran. També els permetran saber triar de manera correcta. Han demostrat saber i portar a la pràctica el que és millor, per a cada un d’ells i elles, però també per a la resta. 

Tanquem un curs que no se’ns oblidarà a ningú, un curs ple de solidaritat i diàlegs.

[Imatge: Freepik]
+ posts

Mestra d'audició i llenguatge i educació infantil. Participant del seminari de València "A muscles de gegants"