L’educació transformadora es construïx quan el coneixement es compartix des del diàleg igualitari i es nodrix tant de les grans aportacions de les ciències de l’educació com de les experiències de vida de les persones de les comunitats. Reconéixer autors i autores d’impacte, donar valor a totes les veus i crear espais on l’alumnat dialoga, reflexiona i aprén a comunicar-se amb respecte permet democratitzar el coneixement, millorar la convivència i desenrotllar el pensament crític de totes i tots, amb independència del seu origen o les seues condicions.

Què és l’aprenentatge dialògic?

Aprenentatge dialògic (1): diàleg igualitari

Aprenentatge dialògic (2): intel·ligència cultural

Aprenentatge dialògic (3): transformació

Imatge generada amb IA en ChatGPT
+ posts

Mestra de primària. Participant de la tertúlia pedagògica dialògica "A Muscles de Gegants"

Doctora en Educació. Durant 23 anys mestra de pedagogia terapèutica i educació primària i 8 anys directora del CEIP L'Escolaica. Professora en la Universitat de València.